Thursday, March 13, 2008

finally ...













Hai buddy....
Finally saya dapat meletakkan contoh jahitan saya yang biasa-biasa. just to share with all of you.

Kat sini saya nak ucapakan terima
kasih pada guru guru tak langsung saya spt...
amoi, nora beads, sweet creations dan rakan rakan yang lain, kerana hasil dari kerja tangan anda semua saya dapat membuat sendiri jahitan manik ini.
Semoga anda semua dimurahkan rezeki dan dikurniakan Tuhan dengan lebih banyak idea untuk kita sama sama berkongsi dengan orang lain. Terima kasih sekali lagi.

Sebenarnya, banyak lagi jahitan tapi, semua gambar missing in action... tapi saya akan cuba rescue untuk saya postkan disini untuk kita share the idea k.

Till then ... semoga jahitan kita semua lebih bliNgBling!!
http://blingblingbeady.fotopages.com/

No comments: